27 april Koningsdag.
Vandaag op koningsdag, is het hier nog wat frisjes, dus maar weer eens een lees- en weinigdoendagje en vanmiddag misschien weer een restaurantpoging, wie weet ....... En ja: geen enkel restaurant open voor 19.00/19.30 uur en er dan nog bij vermelden: niet te laat komen want er zijn niet zoveel mensen dus we gaan vroeg dicht!!
Maar goed, op koningsdag moet je een leuke markt doen dus we lopen gezellig over een boerenmarkt hier in Forcalquier. We kopen overheerlijke olijfolie, een geweldig leuk bordje voor in de bus en jeu de boules ballen.
Uiteraard zijn die laatste terug op de camping direct uitgeprobeerd.
Wat een geweldig leuk spel is dit toch.
Nadat we uitgespeeld waren hebben we een vijfuurtje in de bus gedaan. We eten weer gewoon ‘thuis’ en willen morgen verder trekken richting Die, waar we ook al eens met pa en ma Rietdijk hebben gekampeerd. Helaas is die camping nog dicht maar er is er nog één in Die, dus daar willen we heen.
Na het eten hebben we nog een aardig tijdje gebouled en Paulien is verrast hoe leuk ze het vindt. En tegen het donker stoppen we dan toch maar.